Wednesday, 17 October 2012

Pening la !!

Assalamualaikum & Annayeong chingu-s ~~!

Urmmm .. aku dah tak taw nak buat apa dah ni .. kelapa  * kepala * pening tahap antarabangsa dah ni .. tengok belog ni kemain comel .. Kaler pink gitu .. tapi .. huh haramm .. tak taw nak godek camne .. Al-maklum la .. org baru nak pakai blogskin la katakan .. hehehe .. 

Aku TERpaksa pakai benda alah ni sebab aku tak taw kat mana nak cari template denim guna interface baru ni .. Baru la konon .. Buat kepala org pening jew .. Kesiankan ? Sediahkan ? haha ..

Tak payah la nak buat interface baru !!! tak nak !! nak yang lama .. yang baru ni banyak menyusahkan je .. tak taw apa la kebaikannye buat interface baru ni .. aishhh .. 

Redha je la .. bukan yang kite buatkan ?


# jgn rentap-2 taw .. Random je ..



No comments:

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner