Friday, 16 November 2012

Musim cuti yang bosan :(

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo !!

Salam Maal Hijrah semua .. Cuti sekolah ni pegi melancong ke mana ?
Dalam atau luar negara ? Cewah .. Aku jugak la yang duk rumah menghadap laptop dan TV sehari suntuk .. Kesian kan ? Sekarang ni duk sebok layan running man .. Hehe .. Best la .. Suka sangat tengok HaHa ..

Jangan tanya kenapa aku minat HaHa .. oke .. Maaf la aku melalut tengah-tengah malam ni .. Biasa la orang takde kerja .. Mata pun tak akan mengantuk selagi jam tak tunjuk pukul 2 atau 3 pagi .. Lepas tu esok membuta sampai tengah hari  ..

Bertuah kan anak dara ni .. Bukan salah aku .. Salah mata aku yang tak reti bangun awal .. Nak buat macam mana .. Lagi pun time-time cuti sekolah ni takde pape aktiviti yang berfaedah selain membuang masa yang memang aku nak buang pun .. hehe ..

Lepas bangun terus makan .. Eh tak .. Mandi dulu .. Kalau tak .. huh .. berbakul la aku kena bebel dengan mak aku .. Dah la bagun lambat kan ? Sebenarnya .. Untuk selamatkan diri daripada dibebel oleh ibuku itu .. Sebab tu la aku pegi mandi .. Lepas tu makan dan terus makan .. Sampai habis makanan dalam rumah aku tu ..

Aku bukan makan nasi .. Aku makan benda yang mengarut-mengarut .. Macam biskut .. Maggi .. dan sewaktu dengannya .. Lepas tu tidur balik .. dan ulang benda yang sama sampai habis cuti sekolah ..

Oke .. aku dah penat merapu ..
Nite !

1 comment:

Niswatus Solikah Samik said...

manfaat kan cuti skola ni elok2 oke.. sayang waktu tu terbuang mcm tu je.. hehe.. :)

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner