Sunday, 4 November 2012

Tolong la saya geli !

Assalamualaikum & Annayeonghaseyo !

Aishh .. kaki ku masih lenguh lagi akibat mengukur keluasan mall kelmarin dengan member-2 ku .. * padahal tempat sama je kitaorang lalu .. hehe .. Tapi tetiba je rasa macam takde mood pulak .. Benci betul .. Budak tu yang buat aku hilang mood aku ! Tak guna .. hehe .. Tak sangka pulak boleh terjumpa budak tu kat mall kelmarin ! Kalau tahu dia pun ada dalam mall tu .. Sumpah aku tak akan setuju nak pergi window shopping kelmarin .. Budak tu lelaki .. Dan saya tak suka langsung cara dia layan GF dia aka member saya ..

Aku tahu la diorang tu sweet couple for ever kan ? Tapi tak perlu nak tunjuk sweet depan aku .. Aku geli + tak suka ! Berlagak macam husband dengan wife la pulak kan .. Berlagak caring .. Banyak sangat dah ke pahala sampai nak buat dosa huh ? main suap-2 segala !

Aku try la tegur member aku tu .. Dia cakap dia pun tak suka jugak .. Tapi tak marah pun bila BF dia pegang-2 dia ? Pelik .. Sebab member aku ni .. Macam budak baik sikit la .. Tak biasa buat benda-2 macam tu .. Tapi .. Aku tak tahu la nak cakap apa dengan sikap dia sekarang ni ..

Buat member aku je .. Berlambak couple dalam mall tu duk tunjuk sweet diorang depan publik ! Benci betul la .. Akhlak remaja sekarang makin rosak .. * berdasarkan apa yang aku baca dalam akhbar dan lihat .. Jika tak betul .. Kasi tahu aku ye .. Ye la aku ni pun bukan baik sangat .. hehe ..

That all  (: Bye !
( Sorry kalau-2 ade yang terasa .. Tak bermaksud nak tuju pada sesiapa pun oke ! )

2 comments:

Aziah Ezzati said...

Hemmm, member saya pun macam tu jugak. Diorang tak kapel pon, tapi siap suap-suap pulak. Saya nak tegur pon tak berani...

Iylla Hanie said...

Urmm .. tu la pasal .. Tgk je la ..

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner