Thursday, 20 December 2012

Saya Okey .


<3, asian, asian fashion, beautiful, blonde



Assalamualaikum dan Annyonghaseyo :)

Hai ! Tengah buat ape ? Baju sekolah dah beli ? Belum ? Korang tak nak pegi sekolah ke ? hehe ..

Okey .. Saya nak ucapkan tahniah kepada calon PMR yang berjaya mengutip A   dalam PMR hari tu .. At least ada jugak A kan ? Dari pada takde langsung ? Betol tak ? Tak kira la berapa A yang korang sempat kutip .. Yang takde A tu .. Jangan la sedih sangat .. Bukan mati pun tak dapat A .. Boleh je teruskan persekolahan macam biasa ..

Aku pun bukan banyak sangat dapat A .. Boleh la .. Cukup-cukup makan je .. Tapi .. Aku tetap bangga dengan keputusan aku .. Dah aku main-main sangat masa mula-mula .. Tu je la yang aku dapat .. Padan muka .. 

Masa nak ambik result tu .. Boleh tahan jugak la jantung aku ni .. Laju je .. Dup dap dup dap .. Terketar lutut aku .. haha .. Sebab tu aku tak pegi ambik result aku .. Aku suruh ibu aku yang pegi ambik .. Takut tahu ! 

Mula-mula aku rasa jealous tengok result orang lain .. Kenapa la aku tak macam dia orang ? Tapi aku cuba berfikiran positif .. Okey la tu result aku .. Takde C atau D .. Sebab aku jangkakan Math aku dapat C tahu .. 

Math kan musuh tradisi aku .. Tak pernah dapat markah yang elok .. Tapi bila tengok slip kelmarin " Wah ! Bangganya .. Math aku tak dapat C lagi " haha .. Perasan kan ? Takpe bukan selalu aku jadi perasan macam ni ..

Okey la .. Bai ! Eh wait jap .. Result korang macam mana ? Lulus ke gagal ? haha .. Aku tak nak tanya berapa A .. Sebab aku dah bosan dengar ayat tu ..

5 comments:

eimuizduaf said...

Hehehee . Congrates :D . Takpe cuba lebih baik akan datang :D

\\ Izzah // said...

wahh , congrat :)

Hidayatul Afzam said...

Jemput join GA saya : End Year Giveaway by Princess1405

Jangan lupa support mereka juga : TOPUP RM100 &
KENALI KAWAN BAIK

Budak Ewan said...

tahniah. takpe, SPM ada lagi :D

saifudin abu izzudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya mereka yang berani gagal dapat meraih keberhasilan
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner