Wednesday, 12 December 2012

Streeessss !!

Assalamualaikum & Annyonghaseyo :)

Arghh .. semakin hari semakin dekat dengan tarikh result PMR .. Huhu .. Aku takut la nak pi ambik result tu .. Ayah aku asyik tanya je .. Bila dapat .. Streess aku jadi ! Bila dia tanya target berapa .. Mesti la 8 .. ade ke orang target 1 A ? mesti takde kan ..

Bila dia tanya aku yakin tak dapat 8 .. aku akan jawab

"Berapa-berapa pun tak kisah .. Malas nak kusutkan otak .. hewhew .."
Biar la berapa pun dapat .. Yang penting aku bahagia .. Tapi aku tak puas hati la dengan tarikh .. 19.12.12 kan ? Kenapa awal sangat .. Uhuh .. Buat la 24.12.12 ke .. buat la lewat-lewat sikit tak boleh ke ?

Amboi .. Orang lain excited nak ambik .. Ko nak lewat-lewat pulak .. Aish .. Masalah betol la .. Oke la .. Bye ..



P/S : kanbestkalauakulupaingatanmasahariambikresulttu :)

2 comments:

Anne Nurain said...

result kuar next week eh?
gudlak tau? dah dpt result jgn lupa update.. hihi..

Iylla Hanie said...

@Anne Nurain
Oke !! Insya-Allah

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner