Monday, 14 January 2013

S.E.K.O.L.A.H (2)


atmosphere, dreamy, field, flower, flowers, free




Assalamualaikum dan Annyonghaseyo



 Lambai tangan !!! Oke sekolah amatlah penat .. Homework tu tak payah nak cakap la kan .. Memang banyak .. Aku rase macam nak ambik SPM tahun ni pulak .. hehe .. Orang SPM pun rileks lagi .. 

Apa yang teruk lagi .. Tahun ni .. Semua cikgu-cikgu yang mengajar aku GARANG u .. Memang takde harapan untuk aku tidur , makan atau buat apa sahaja yang melanggar peraturan kelas aku .. haha .. Nampak sangat aku suka tidur dalam kelas .. Itu adalah rutin harian aku di sekolah oke .. Takde la tidur mati macam kat rumah .. Hanya sekadar rehatkan mata je ..

Nak tahu tak ? Nak tahu tak ? Nak ? Ok aku kasi tahu .. Aku ambik 10 subjek untuk SPM 2014 .. Penat wok .. Nak carry 10 subjek tu .. 9 pun tak berapa nak boleh .. Ni cikgu kasi 10 .. Alamatnya aku mati berdiri la lepas ni .. Sepatutnya aku ambik 9 je .. Tapi  entah kenapa cikgu gatal sangat nak suruh budak-budak sains ambik extra subjek .. iaitu PA .. Apakah itu ?? Mesti korang tahu kan .. Prinsip Perakaunan ..

Huh .. Memang boleh jadi akauntan la aku lepas ni .. hehe .. Dahlah kalau tak siap ke duduk bawah meja .. Boleh bayang tak .. Macam mana situasi aku bila duduk bawah meja .. Memang menyeksakan pinggang aku .. Serious ! Aku kadang-kadang tu nak suka jugak .. Tak pernah dalam sejarah aku duduk bawah meja !

Terima kasih cikgu kerana melakar sejarah dalam hidup saya .. Hahaha .. tapi .. Not bad  la duduk kelas sains .. Oke je .. takde la teruk mana .. Kelas pun senyap je .. Takde la rase macam duduk dalam zoo .. hahah ..


KBAI !

1 comment:

nor aishah said...

salam...awk di tag =)

http://noraishahzaharom.blogspot.com/2013/01/mega-exclusive-giveaway.html

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner