Friday, 4 January 2013

Tiada lagi insan sepertimu ..

Assalamualaikum dan Annyonghaseyo ..

photography, text

Uishh .. Tajuk .. Kemain jiwang .. haha .. Lepas ni mungkin dah tak boleh nak jiwang macam ni lagi .. Nanti sibuk dengan aktiviti sekolah pulak .. Kalau tahun baru mesti semua orang happy kan .. Pegi sekolah boleh jumpa kawan-kawan .. Tapi aku ? Sob-sob .. 

Bestfriend aku dah takde !! Eh .. bukan takde maksudnye meninggal la suka hati je cakap dia meninggal ! .. Dia dah tak sekolah sama dengan aku lagi .. sedihnya .. Selama ni semua benda kat sekolah aku buat dengan dia .. Termasuklah ponteng kelas ! ahaha .. Takde la kuat mana ponteng kelas ..

Benda yang paling dia suka buat adalah melantak kat kantin .. Haha .. Tak puas kat katin dia pegi shopping pulak kat koop then picnic dalam kelas .. Disebabkan kelas aku terlampaulah luas .. Siap ada tikar la untuk kitaorang lepak masa cikgu takde .. 

Nakalkan dia ? Memang pun .. Dia jugak la juara tidur dalam kelas .. sebelum rehat dia tidur .. Lepas tu dia akan bangun bila dia rasa lapar .. Haha .. Dan kitaorang selalu jadi orang yang pertama menjejakkan kaki di katin .. *patut cikgu kasi anugerah taw kat kitaorang ! 

Tapi tahun ni .. Aku dah tak boleh buat kerja gila-gila lagi dengan dia .. kalau nak buat dengan orang lain .. Tak best .. Sebab aku memang sekepala dengan dia je .. *Aceh .. Masa mula-mula tu .. Memang rasa jangal siot bila takde dia .. 

Everything change ! Oh .. Okey la .. Nak layan City Hunter pulak .. Bai !

1 comment:

Budak Ewan said...

kesian anda. mungkin nanti akan dapat pengganti dia kot :)

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner