Monday, 5 August 2013

Selamat Hari Raya Semua


Assalamualaikum dan Annyeong !!!


Rembat dari Mr.Google

Masa cepat je berlalu pergi kan? Sedar tak sedar tinggal tiga hari lagi nak raya ! Wah..tak sabar nak raya..Tak sabar nak berkumpul dengan sepupu-sepupu aku..part paling best masa malam raya..Semua masuk dapur untuk masak.. Tak sabarnya!!!
Oh ya!Lupa nak tanya..Baju raya dah siap beli ke?Langsir dah pasang??Kuih raya dah siap??Buat ke beli??Kalau beli..Kita sama! sebab tahun ni mak Hanie malas nak buat sebab dia kata bukan nak beraya kat rumah pun..Okey baiklah..
Cerita part baju raya nikan..Hanie rasa macam nak cekik-cekik je adik Hanie yang lelaki tu..Kalau bab shopping..Kalah budak perempuan..Kalau beli baju yang murah-murah takpe la pulak .. Ni seluar dia saje dah tiga ratus lebih..*lari bajet*Tu belum masuk kasut dengan baju lagi..memang lima ratus tu untuk dia sorang!
Hello~~ingat ayah dia tu ada pangkat Tan Sri plus ada syarikat besar plus harta banyak tujuh keturunan tak habis makan ke apa!?*Letih*Beli baju tak tengok harga ke apa dia ni? Main rembat je..Nasib baik adik-beradik aku ada empat orang je..Kalau satu team bola??Harus ayah aku mati berdiri kat supermarket tu..hahaha*jahatnya mulut*
Lepas beli baju tu..Habis-habisan dia kena sindir dengan Hanie..Padan muka!Sape cari pasal kan??
Okey la..Dah malas nak tulis..Buang karan je!!!

Selamat hari raya!Maaf zahir dan batin..*nak duit raya boleh???*

1 comment:

Nurfaezah Abdullah said...

fae pulak belum lagi ambil baju raya fae kat tailor shop

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner