Friday, 1 November 2013

Talam bermuka-muka :*

2 comments:
Assalamualaikum dan Annyonghaseyo :)

Hello November :) Aku harap bulan ni takde apa-apa masalah baru yang timbul macam bulan-bulan lepas ..

Ya Allah... Ya Tuhan.. Kenapa semuanya jadi huru-hara macam ni ? Lepas satu satu masalah yang datang..Aku harap sangat kawan-kawan aku dapat bertahan dan bersabar dengan semua ni ..
Ni semua berpunca dari seorang kawan yang...Aku pun tak tahu nak cakap macam mana..Disebabkan dia sorang..Semua hampir bergaduh sesama sendiri..
Nasib baik kita orang dah jadi kawan hampir 4 tahun..
Kalau setahun dua ..Aku rasa dah lama bergaduh..Dan dia akan bertepuk tangan tengok kita orang bergaduh..
Dia ni macam talam bermuka-muka..Bukan dua muka je tau ! Dia ni kat depan cakap lain .. Kat belakang cakap lain..Uishh..bahaya dapat kawan macam ni..
Kelmarin dia ajak kawan aku jumpa dengan dia sebab nak cakap sesuatu..
Dia siap pesan lagi .. Berhati-hati dengan aku ..
Sebab aku ni jenis kawan makan kawan..Benda sama yang dia cakap dekat kawan aku yang lagi satu..
Lepas tu dia cakap aku ada save gambar Cik Sha *kawan aku* dengan pakwe dia sebab nak tunjuk kat cikgu.. Heyy..takde masa la aku nak save gambar orang lain dalam handphone aku ni ...
Nasib baik aku boleh sabar lagi ..
Kalau ikutkan hati aku yang panas ni..Dah lama aku tampar muka dia laju-laju..Biar hancur..
Dia tak kenal aku siapa.. So jangan nak main-main dengan aku !
Bukan setakat aku je yang kena .. Cikgu kelas aku pun dia buat benda yang sama jugak ! 
Berani betul budak tu..
Lepas semua orang tahu pasal perangai TERBAIK dia tu semua macam malas nak layan dia..
Aku cerita kat kawan-kawan aku pasal dia cerita kat aku tu bukan nak suruh kawan-kawan aku benci dia ke apa..
Sebab aku hanya satu .. Biar kawan-kawan aku tahu apa yang dia cerita pasal dia orang kat belakang..
Aku bukan nak laga-lagakan orang...
Tapi dia buruk-burukkan aku kat belakang...
Now..aku just nak tahu apa sebenarnya yang dia nak..
Apa motif dia buat macam ni ??
Tolong kasi tahu aku cepat-cepat ye sebelum aku heret kau ke balai disiplin !

Huh ! aku tengah marah ni !! muahaha :/

Kbai ~
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner